۱۳۹۹/۰۶/۱۶

«سامانه سامد» فرصت مغتنمی برای ارتباط با مردم در شرایط کرونایی است

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: سامانه سامد فرصت مغتنمی برای ارتباط با مردم در شرایط کرونایی است و مسئولان با حضور خود در سامانه سامد علاوه بر پاسخگویی تلفن‌های مردمی، به مشکلات و درخواست‌های مطرح شده رسیدگی می‌کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد صادق براتی در حاشیه ارتباط تلفنی در مرکز پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد»، اظهار کرد: در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی تاکید بر آن است که مشکلات به درستی و با راهنمایی‌های درست و اصولی رسیدگی شود.
وی افزود: این اقدام به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی و امیدآفرینی اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی به کارگزاران دولتی در راستای گره‌گشایی نهایی و آسان مشکلات مردم دنبال می‌شود.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در شرایطی که با موضوع بیماری کرونا در جامعه روبرو هستیم، حضور مدیران در مرکز سامد و پاسخگویی به مردم از طریق تلفن و دیگر شیوه‌های ارتباطی در پیشبرد و تسهیل امور آنان کمک شایانی خواهد کرد.
شایان ذکر است، صبح امروز ارتباط مستقیم تلفنی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری، مدیرکل حج و زیارت، مدیرکل تبلیغات اسلامی و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی از طریق تلفن ۱۱۱ با مردم صورت گرفت.


منبع : اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی
تعداد بازدیدها : ۴۵۸


مطالب مرتبط با این موضوع :

نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید


  •  آمار سایت
  •  اوقات شرعی
  •  نظرسنجی