۱۳۹۹/۰۲/۱۸

بیانیه سطح توافق خدمات

مقدمه:

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای استانداری خراسان رضوی را به اطلاع می‌رساند:
 
هدف:

‌تارنمای استانداری خراسان رضوی امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی فراهم نموده است.  برای این امر در قسمت  ارتباط با ما در هرکدام از زیر پرتال‌ها، ثبت پیشنهادات و انتقادات مردمی در منوی فوتر استانداری، ارتباط مستقیم با مدیران در هرکدام از زیرپرتال های دفاتر ستادی و فرماندارای ها می توان استفاده نمود به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام گردد. تارنمای استانداری خراسان رضوی بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید. تمامی تغییرات و بروز رسانی های تارنمای استانداری خراسان رضوی بدون خارج شدن تارنما از دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این کار در روزهای تعطیل انجام خواهد شد.

تعهدات متقابل خدمت گیرنده و استانداری
 
 ۱-خدمات الکترونیک قابل ارائه در پرتال استانداری از بخش میزخدمت در دسترس می باشند.
 
۲-خدمت ثبت مکاتبات و درخواست مراجعین در صفحه اصلی سایت استانداری می باشد

 3- پیگیری مکاتبات صورت گرفته با استانداری از طریق میز خدمت قابل استفاده می باشد.

 4- شناسنامه خدمات قابل ارائه در استانداری از طریق منوی میزخدمت حضوری در میز خدمت قابل دسترس می باشد.

 
خدمت گیرندگان موظف هستند پس از ثبت درخواست خود در سامانه نسبت به نگهداری وحفظ کد رهگیری برای پیگیری درخواست اقدام نمایند.


منبع : اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی
تعداد بازدیدها : تعداد بازدیدها : ۱۳۵


مطالب مرتبط با این موضوع :

نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید


  •  آمار سایت
  •  اوقات شرعی
  •  نظرسنجی